Check på den!
På förmiddags passet idag körde jag Ryck, Stöt och knäböj det gick riktigt okej. 
Så det kan svänga ordentligt i humöret. Hade grymt sällskap kan ju ha hjälp till lite.
Tack att ni finns! 
 
Under passet började vi prata om tester och hade tid över så vi körde. 2000m ingår i testerna och de gjorde ja ju efter SM.  

Nu var det max i bänkdrag/sälrodd fick 68kg helt ok men mer måste de bli. Sedan hade vi tänkt att hoppa chinsen, för att jag är relativt stark i dem. Men med ångan uppe så rev jag av dem med. Det är strikta i Stöt bredd med handryggen mot dig som gäller och äntligen blev det 20st.

Det trodde jag aldrig då jag inte har tränat något på chips på ett bra tag, då jag blir väldigt stel i mina lats utav det. Vilket hämmar mig i överstötarna. 
Men nu har jag äntligen klarat det! 
Sedan var det 3olika typer av spännsthopp, och även där hoppade jag högre än förra testet. Mag testet kunde vi inte göra då de plockat ner ribbstolen, men hade säkert ökat där med..  😉

Kvällspasset var betydligt kortare överstötar från ställning och ryck drag från bockar, mage och godmorning. 

Jag och min sambo tog även en sväng ner i hamnen, för att njuta av en underbar sommar kväll! 

Har även testat att göra egna bars, riktigt lyckat och väldigt kul. Köpt en fiber sirap, fettreducerat jordnötsmjöl och mandelmjöl som jag har använt till mina bars! 

drömmar, livet, mål, nyttigt, tankar, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej