Var är den positiva känslan? Just nu känns det som om varken huvudet eller kroppen vill sammarbeta för att få fram en posetiv inställning... Vill ha tillbaka gamla Fia som är glad och tycker allt är skoj när man kommer till träningen. Försöker ignorera känslan och bara härda ut...det kommer.
 
Man måste ner i dalen för att kunna nå toppen...
 
En sak är iallafall säkert att denna hämska känsla som finner sig innom mig tycker jag VERKLIGEN inte om, BORT ska den.
 
Trots att man får hålla på med det man älskar måste man få ha sina dalar, men tror att det är viktigt att lyfta dem till ytan, för vi alla har dem. Utan motgångar lär vi oss inte att uppskatta topparna!
 
Nog med gnäll! Träningen går bra förutom att jag vill mycket mer och blir då trött på mig själv, när det inte går som jag vill...att vissa vikter inte sitter. Men om jag tänker tillbaka och reflekterar lite så har jag heller inte varit på några tunga vikter nästan sedan SM. Så att man bommar kanske inte är så konstigt... eller?
Sedan tränar många lite hipp som happ, och det påverkar nog mig mer än jag vill inse. Det är helt enkelt inte samma fokus i lokalen under sommaren.
Men snart är nog alla tillbaka från semester tramset! Bara att nöta på!
 
Igår blev det två pass, morgon passet bestod av allmänfys och jag fick med mig Danne på hela passet super skoj.
Vi körde mage med rep, skålen (mage), bänkdrag/sälrodd, bredd sittande rodd, ländrygg.
Sedan lite flås i form utav 400m rodd 15 dips/triceps pressar 3 varv utan vila. Var helt död efterråt trots att jag tyckte att jag inte tog ut mig i rodden. Bra taktik var det nog iallafall att köra lite genomblödning i ryggen, för sträckningens skull. Kändes mycket bättre på kvälls passet.
På kvällen var det ryck upp till 100% men de gick inte vägen, kom bara till ca 90% (61kg) sedan blev det BOM, BOM, BOM, (på 65kg). Stötarna gick lite bättre bommade dock sista stöten på 83kg men 80kg satt lätt. 
 
På morgonen idag hade jag överstöt från ställning upp till 80% och ryck drag från bockar. Mage och ländrygg.
Ingen kvällsträning idag.
Nya friska tag imorgon och hoppas att den posetiva känslan infinner sig snart!
drömmar, livet, tankar, träning,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej