Hittade denna bild och kan bara hålla med! Så perfekt! 

Idag blev morgon passet verkligen ett måndags ex, ingenting stämde. Jag hade överstötar från ställning, för mig en väldigt jobbig övning. 
Kändes stelt och jävligt från start, på de tyngre vikterna blev det bommar på bommar. 
Sänkte vikten, började om.  Hittade lite bättre känsla och lyckades tillslut få till dem hyfsat.  Skam den som ger sig. 
Lite Ryckdrag från bockar, mage och ländrygg blev det med. 

Kvällsträningen gick bättre.
Terminen har inte riktigt kommit igång på klubben, lite folk idag men Carita Thorén (fd Hansson ) är tillbaka super kul! 

Rycker kändes bra och min nya skamgränser känns bekväm. Tog revansch på morgonens överstötar då jag hade hela stötar. 
Avslutade passet med knäböj, 3 olika vikter, 3:or sista vikten bestod av 8set. Helt sjukt många. Jag tror att hade seten varit utspridda över fler vikter hade det nog inte känts som om de aldrig ville ta slut. 

Sedan måste jag bara berätta att min klubbkamrat Patricia Strenius är så jävla grymt cool hon stöte idag 120kg.


drömmar, livet, tankar, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej