Idag startar en tränings period på tre tunga veckor att se framemot 😉
Idag börjar även skärpning med kosten, så nu kör vi! 
Helgen har bjudit på 30års kalas och alldeles för mycket mat och dåligt med sömn. Inte den bästa uppladdningen tydligen, bägge träningspassen  idag kändes energi lösa. 
Lyckades på morgon passet sträcka mig i ryggen när jag körde överstötar vilket störde mig en hel del på kvällens pass i start positionen. 
När man är trött och seg blir passen lätt väldigt långa, det blev det idag.
Tog mig igenom hela passet med en bom i Ryck på 95% så är med tanke på hur känsla av orkeslösheten väldigt nöjd. 
Men det är bara bita ihop, för nu kör vi! 

Brukar tänka att om lyften sitter trotts att kroppen och huvudet inte är med på banan så kan JAG mycket mer, när det GÄLLER!  

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej