Vilken uderbar helg det har varit, i goda vänners lag!
 
Föriddagsträning på klubben, Patricia var på besök så kul.
Träningen för egen del gick sådär, jag tycker inte riktigt om någon övning som har styrke framför sig.
Men dubbelt upp på passet.
Träningen bestod av:
Kombinations övning med styrkeryck+ryckpress+knäböj, Styrkevändning, knäböjfram, goodmorning, handstående pressar mot vägg, mage och ryggresningar. Det var väl framförallt styrkevändningarna som inte gick som jag ville...så jävla dålig var jag.
 
 
Efter jobbet åkte jag och sambon till landet, jag började baka Cookies som blev så goda. (Receptet hittar ni underr recept)
 
 
 
Sedan kom Patricia och Hampus och vi åt sen middag och de gick att sitta ute, helt underbart.
Sedan åkte pusslet fram och vi var fast. Insåg då att lägga pussle är ganska skoj och bra avkoppling.
 
På lördagen vaknade jag utav rengnet och tänkte bara NEJ, NEJ, NEJ. gick upp bryggde kaffe och fortsatte med pusslet tills de andra vaknade. Solen kom tack och lov!
Helt fantastisk dag blev de, mys grillning, fika, glass och massa skratt! Underbara familjen kom! så vi var ett bra gäng. Jag, Patricia och Hampus tränade på ute podiet, som vi fick fixa iordning då de inte riktingt funkade så bara till en början att lyfta på. Så de blev lunch paus och dubbelpass!
 
Jag hade: 
Stöt, push press, ryckdrag, lunch paus sedan blev det ryck och ryckmark.
Rycken gick väl helt ok, fick med mig 65kg iallafall, sen blev jag bara så jävla feg när de var 70kg på stången....
 
 
Sedan blev det en promenad till Hjälmargården för att äta lite glass, grillning till middag.
 
Söndagen bjöd på det trista vädret mulet och grått.
Så det blev till att städa stugan och packa bilen hemmåt, fixa inför veckan med mat och handling. Jag handlade mig ett pussel som jag såklart fastnade lite i, men lyckades slita mig och ta en promenad.
 
 
drömmar, livet, mål, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej