Sista tränings passet avklarat på förmiddagen här i Tyskland! 
Totalt har vi nu avverkat 8 mycket bra pass i hall 32.

En otroligt rolig och händelse rik vecka, med lite växlande humör hos somliga!
Det går inte alltid som man tänker sig, det är väldigt lätt att bli frustrerad och arg på att vikterna inte vill samarbeta.

För egen del är jag oerhört nöjd över min insatts och prestation. 
Har gjort många tunga vikter trots att jag är i slutet på en tung tränings period. 
Nu siktar vi framåt och väntar in SM och formen. Nu är det bara 8 dagar kvar för min del.

Imorse när jag vaknade kändes kroppen trött och seg och att träningen skulle kunna gå hur som.

Jag hade semi toppning i ryck och 100% i stöt.
Det blev toppning i ryck med, men inget nytt PB, idag heller....

När jag sedan började med stöt var det tungt redan i uppvärmning, det var bara att gasa, och det gick helt ok. Inget nytt PB...

Men som sagt, väldigt nöjd över så många klarade tunga lyft denna vecka! 

Stort tack till alla inblandade, och tusen tack till Jim att vi kom iväg på detta läger!

Det ska börja tränas i tid! En hel vecka med denna underbara kille!! De kommer bli tomt hemma... 
Men det är nog någon annan som väntar på mig och jag på dig!

Idag var det friidrottstävling på arenan mycket kul, med lite liv och rörelse på skolan. Men otur med vädret hade de.
drömmar, livet, mellanmål, mål, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej