Jag fortsätter att kriga på med övningar från bockar i olika possitioner, tids nog vänder det och jag fattar hur det ska göras.
Projekt baksida lår fortsätter också, snart kommer nog de musklerna också fram.
 
Det är väldigt tur att jag är envis, så ger upp! Trotts att jag blir på ganska dåligt humör när det inte går som jag vill...
 
En lyftar vän skerv något väldigt bra om motivationen, och att flytta sina gränser. Under alla år jag har tränat på gym har jag alltid jämfört mig med killarna, alldrig tyckt att jag varit stark. Det tycker jag iförsig fortfarande inte. Att jämföra sig med dem som är bättre än sig själv. Är bra på många sätt, det sporrar en att vilja ta i kämpa ännu mera för att själv komma dit. Är otroligt tacksam för att jag har möjligheten att träna med alla dessa fantastiska tränings athleter. Det finns så otroligt många starka tjejor i vårt land som inspereraer och sprider glädje. Här kan ni läsa Angelica Roos inlägg.
 
Konkurrans är bra, även på den tiden då jag drev Sofia i Parken matcafé tyckte jag det var bra med konkurans, det får konsumenten att hitta det som passar den bäst och att få ett varierat utbud. Fler går ut och testar nya ställen om det finns ett varierat utbud.
Likadant är det i träningsvärden, är det fler som är lika duktiga sporrara/ triggar man varandra för att man vill bli bäst. Spränga nya gränser.
Men alla får kämpa olika mycket! Sådant är livet!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej