Jag har väldigt svårt att tycka att det jag gör är bra. Jag är inte nöjd, jag vill ha mer, bli bättre...
Den nya rankning har kommit ut och jag är topp 5 (jag är rankad 5:a). Det är ju grymt bra och kul! 
Men just nu känns det som att jag aldrig har gjort de där resultaten...kommer aldrig kunna heller...Guldfisk javisst, när det inte riktigt går som man vill i träningen, eller de är ju precis vad det gör. Det ska vara tungt och motigt. Men jag glömmer så lätt hur det känns när kroppen är pigg! 

Träningen idag gick sådär mycket bommar på lätta vikter i rycken vilket gjorde mig riktigt förbannad. Den övriga träning gick bättre. 

Det som förgyllde träning var att Trissan var på plats alltid lika kul att ha henne i lokalen. Hon är otroligt inspirerande, spännstig och stark. Trevlig avslutning på denna tränings vecka. Imorgon blir det lätt allmämfys och så hoppas vi på att kroppen återhämtar sig fort 
inför tävlingen på lördag. 

Har försökt bli vän med dessa två nu på kvällen framför tv..
Behöver du fylla på fråden  med bra produkter rekommendera jag att du kikar in på www.lyftarshopen.se och använder dig av rabattkoden 15nov15 denna gäller på Strength Sport Nutrition och Sportlab_se sortiment och ger dig 15%rabatt 
drömmar, livet, mål, tankar, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej