Asso  vilket väder,  detta är nog bland det deppigaste väder jag vet...
Nog lika bra att vänja sig! Eller? 

Dagen i övrigt varit toppen, lunch date med vännen A som jag inte träffat på länge,   matlåda javisst 
Träningen bestod av kondition och allmämfys. 

På kvällen var jag på behandling för att ta bort håret under armarna. Det var första gången så blir sjukt spännande att se resultatet, det kommer behövas 5-8 behandlingar. Innan håret förhoppningsvis är helt borta! 
Denna behandlings metod gör inte ont

Ja fåfäng må jag vara men kroppshår är något jag inte tycker om. 


Jag tycker det är viktigt att bry sig om sig själv. Självklart ska man tycka om sig själv för den man är, men att bli lite snyggare skadar ju inte! 
Blev även ett nytt puder från Palina så nu kommer jag bli ursnygga trotts trist väder😵

Tack Therese på Caelia hudvård! 

www.caeliahudvard.se 


Tips, livet, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej