Denna vecka är det lätt träning på schemat, kroppen ska återhämta sig och bli starkare. 

Efter tips, testar jag nu ett helt nytt kost upplägg. 
60% kolhydrater 25% protein 15% fett är fördelningen. 
Denna fördelning har visat i ny studie att elitaktiva som ska ner i vikt fått bäst resultat av. 
Mycket spännande jag som älskar protein och inte riktigt är någon kolhydrat fantast. Har nog som många andra blivit lite rädd för kolhydrater, men nu ska jag lära mig att älska dem! 
Värt ett försök att testa! Blir jag starkare och bättre är det helt klart värt de! 
Jag tycker att det är väldigt spännande med olika typer av kost/dieter, livsmedel.  
Kroppen är ju fantastiskt att anpassa sig och stå ut med mycket! 

Jag har länge trott på den asiatiska kosten. Det är ytterst ovanligt att man ser en överviktig asiat, som lever som de bör. De lever ju till stor del av stora mängder ris, grönsaker och lite protein. Nu kommer jag verkligen att kunna utvärdera deras kost hållning. För det är de min kost framöver kommer bestå utav! 

Man ska ju inte dö nyfiken! 

Det possetiva i det hela är ju att matkostnaderna kommer sjunka, de är ju proteinet som är dyrast! Får jag protein abstinens får jag väl äta kött som lördags mys! 

Träningen idag bestod utav Styrkeryck från posetion 3. Vändning från bockar posetion 4. Push pressar. Omvända Ryck drag. 
Allmämfys: mage, ståenderodd, Handstående pressar, tricepspress 

Jag tänkte inte hindra mig själv att göra det jag vill i Livet! Jag vill nå och uppfylla mina drömmar och idéer i livet. 

Tips, drömmar, livet, mål, tankar, träning,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej