Träningen denna vecka har rullat på. Har blivit 5 st enkelpass, trotts denna lilla mängd träning så omar kroppen på flera ställen.
Jag har tydligen inga muskler på baksida lår, så dem har fått rejält med träning några pass denna vecka.
Sedan har jag bara fått köra från höga bockar, och de är en utmaning som heter duga för mig.
Så himmla svårt... man ska bara sträcka på benen och hoppa under. Låter enkelt... Ja vet, men jag lyckas inte riktigt, vill gärna ta lite sats. Genom att böja på benen lite innan jag stäcker klart och hoppar under. SÅ det är bara att kriga vidare och hoppas att poletten ramlar ner! HUR SVÅRT KAN DET VA??
 
Det som är värst är nog frustrationen... Jag fattar hur det är jag ska göra men kroppen/hjärnan vill inte riktigt det jag vill. Utan den gör något annat... Men men det kommer... får jag hoppas. 
 
Resten av helgen blir till att återhämta kropp och själ! Min underbara sambo fyller år imorgon så något skoj ska vi väl hitta på! 
 
Nästa vecka hoppas jag på att kroppen har fattat hur den ska göra! Sträck / hopp!

drömmar, livet, träning,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej