Hjälp tiden verkligen springer... Redan tisdag, igår var verkligen seg måndag.
Morgonpasset bestod av två övningar, knäböj och överstötar men de tog en himla tid och benen var super sega och inte alls med i matchen. Att två övningar ibland kan ta sådan himla tid.
Kan man skylla på musiken i lokalen? som var jätte trist och lugn och inte alls i min typ av musik, när det kommer till tränings musik.

Kvälls passet gick bättre lite piggare. Hade ryck bockar p3, ryckdrag p1 och ryckmark podie.

Dagens morgon pass gick väl ganska bra, styrkevändningar, knäböjfram (toppning) och stötmark. Toppningen gick väl sådär inget nytt PB, eller vet inte jag har räknat från 105kg och de klarade jag, höjde till 110kg vilket inte alls gick, blev inte ens ett försök.... men men typiskt hade ju varit skoj att lyckas ta dubbel kroppsvikt!
Kvällspasset var snabbt avklarat kombinationsövning med styrkeryck+press bakom nacke+knäböj, stötdrag p1. Samt lite mage och rygg.
 
Undra hur jag kan ha missat att förbereda mig på att det var kaffens dag idag??? det borde jag ju haft stenkoll på, så mycket kaffe som jag dricker! Men tur att min vän C informerade mig efter lunchen!
Bra att denna ädla dryck fått en egen dag!

Hoppas att benen känner sig lite piggare imorgon än vad de gjort idag... de tycker inte riktigt om att bli tränade flera dagar i rad.
 
Mot starkare tider benen!
 
drömmar, livet, mål, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej