Kan inte sluta le!
Tänk att man kan bli så fruktansvärt glad utav att lyckas! Jag KAN jag gjorde DET!
Det finns inte ord för glädjen när man lyckas få till det på tävling och når vissa milstolpar! Är så jäkla stolt över mig själv, och alla som finns i min närhet som stöttar och peppar!
Varenda timme i träningshallen är det värt. Men bättre ska det bli! Som ni kanske förstår har jag haft tävling idag! Denna helg har det varit Nordiska Mästerskapen i tyngdlyftning i Danmark som jag skulle varit med på om det inte var för att jag ska på VM i november och representera URUGYAY i Houston. Man får inte representera två landslag under samma år.
Så jag fick tävla i upplands väsby på Franzén cup som varit i helgen. Igår tävlade Danne och Hampus från ASK och jag var där och hejade och hjälpte till så gott jag kunde. Idag var det min tur och för min del gick det enligt plan. Jag tävlade i klass -58kg men jag vägde bara 55,15kg. Vi var en väldigt liten grupp som tävlade 2 st i -58 och 1 i -53kg så det gick undan. Vilket passar mej perfekt! Jag fick pers rakt igenom! 70kg i ryck och 90kg i stöt 160kg sammanlagt! (R 64kg,68kgx,70kg S:83kg,87kg 90kg)
 
Nu fortgår träningen med fullt ös och fokus på VM i slutet av November, med en liten tävling för övningens skull i slutet av september (Arne pokalen).
Även väldigt skönt att nu har en coach till VM, tack Gunnar att du ställer upp!!
 
Blir väldigt taskig kvalite när man skärmdumpar från film...
 
 
Dagen har firas med med Pizza på Paulo Robertos restaurange i Åhlens huset och kaffe på Vette. katten, min gamla arbetsplats. Har inte varit där sedan ombyggnaden och ägarbytet. De har verkligen lyckats med renoveringen, väldigt fint och den genuina andan är kvar! Blir nog lite av min favorit glass ikväll också! Gäller att fira ordentligt! 
 
 
Tack Cilla och Tränare Jim för bra träningskunskap, träningsprogram och otroligt bra stöd!
 
 
 
drömmar, livet, tankar, tävling,

Liknande inlägg