Vilken lördag de var! 
Åkte upp till Stockholm för att träna med Ako på Fit4life. Alltid kul att byta tränings miljö!
Hade Ryck till 100%, Stöt till 95% och knäböj 95%.
 
I en varm och skönmiljö presterade jag äntligen!!
För en gångs skull var Ryck en på min sida! Till min stora glädje satt äntligen 70, ja ja lite press i armbågen. Så på tävling hade den varit underkänd😥
Men glad är jag ändå har väldigt många gånger försökt att lyckas rycka 70kg. Har ju ryckt 73kg från låga bockar...men de är ju inte riktigt samma. 
 
Försökte mig på 71kg också men de gick inte, var nog ganska glad och nöjd med att jag fick 70.
Tänk att så små saker kan göra livet så mycket lättare som att klara ett lyft. LYCKLIGT! 
 
Stöt gick också bra fick 85kg, vändningarna var lite si och så. Fick bli knäböj express då klockan sprang iväg, även de gick bra avslutade med en 2:a på 110kg.
 
Sedan iväg med sambo på MR rönken för att kolla rönka hans knä. 
 
Bästa mellanmålet på länge blev 7elvevens yoghurtglass och kaffe. Va ju ändå PB det måste väl få firas?  
 
Sedan träffade vi pappa och åt god middag, sambo hade bestämt hamburgare och vi gick till Burger and Beer super gott! 
 
Vilket väder helgen har bjudit på, idag söndag var vi på min plast brors dotters namn givnings sermoni i vinterviken i min mammas och hennes mans atelje.
 
Skulpturer av Mats Eriksson 

Sedan blev det till att handla mat och fixa mat till veckan. Jag testade även som utlovat att göra blomkålspizza de blev supergott. Botten måste jag nog arbeta lite mer på, den blev lite för blött och den satt även kvar i pappret.
Jag mixade ca 150g blomkål, 100g grönkål och 1,5 dl äggvita, blandade i 1msk kuskikli hade nog varit bra med lite till. Sedan bredde jag ut smeten på bakplåts papper och gräddade i ca 20 min i 180 grader. Under tiden kokade vi tomatsås som vi sedan bredde på pizzan och det övriga vi ville ha på. gräddade ytterligare 5-10 min tills den såg klar ut!
 

Jag valde att ha köttfärs och champinjoner på och Johan kalkonbacon, mozzarella, och ägg på sin. 

baka, drömmar, fika, livet, mat, mellanmål, mål, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej