Ledigheten börjar närma sig slutet. Haft det heltfantastiskt, varmt och skönt på kvällarna också...De tycker jag är lyx att inte behöva klä på sig massor på kvällen.  
En vecka i lugnets tecken med sin älskling är allt behövligt ibland. 
 
Vi har hunnit med att  träffa min bror med familj som är på semester i Denia.

Haft underbara morgon promenader i behaglig värme. 
Blivit några enkla pass på gymmet och lite vattengympa.  
Men jag kommer nog få ordentligt med träningsvärk nästa vecka då en ny träningsperiod drar igång. 
Ska bli väldigt kul,  och garanterat jobbigt. Ska bli skönt att komma hem till rutinerna, normala mat portioner kommer också att uppskattas!  

Hotellet har ett mycket fint och bra spa som vi har besökt, vi kallbada i 14gradit vatten, för mig är det kallt... Har  blivit en sådan badkruka med åren. Men det var väldigt skönt efteråt när man kunde krypa ner i en varm bubbelpool. ☺
Lite konstigt kändes de till en början att gå in på ett spa mitt i sommaren och värmen men det var otroligt skönt! 

drömmar, livet, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej