Onsdag och det betyder aktivvila det blev 30 min lätt cykling på klubben idag. Avslutade med lite streching.
Idag passade jag på att baka muggkaka när jag kom hem. Det blev riktigt lyckat! 
Hur enklet som helst och snabbt gick det också! Receptet hittar ni under recept.
 
Igår var det dubbelpass:
som uppvärming för att väcka kroppen blev det en cirkel på 10st godmorning, 5st handståendepressar mot vägg, 10 hängmage 3varv utan vila.
 
Sedan styrkeryck+ryckpressbakomnacke+knäböj och ryckknäböj. Ryckknäböj är en helt fantastisk övning, grymt jobbig på många sätt. Riktigt bra bålträning samt balans! Kan verkligen rekomendera att du testar.
Ta en skivstång fatta brettgrepp kicka upp den på raka armar.(nu håller du som  i slut positionen i ryck) nu böjer du på benen, gör knäböj. Samtidigt som du har stången på raka armar. 
 
Sedan tog jag mig ut i gymmet och körde lite blandad kompot, bröst, baksidaaxlar, axeldrag mot haka med kettelbell, mage.
 
Igår var en stor dag jag och min underbara Johan firade 9år tillsammans. Tänk vad tiden går fort, vad mycket vi har upplevt tillsammans. Detta firades med köpe kladdkaka rocky road (frödinge) och små mini pain au chokolate. Riktig lyx en tisdag. 
 
Hoppas vår framtid tillsammans blir lika underbar som dessa år vi haft. Nästa år får vi fira ordentligt. Jag är ganska oromantisk utav mig så vi har nog inte firat våra årsdagar särskilt ordentligt.
Men allt kan ju alltid bättras!
 
drömmar, livet, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej