Brukar ni lägga pussel?
I helgen när vi började lägga pussel insåg jag att detta är ett bra sätt att göra något annat än att hänga med mobilen eller tven. Mycket bra sätt att koppla av på. Men det är lite farligt också man blir som besatt och har svårt att sluta. 
Nu under sommaren kommer jag inte hem lika sent på kvällarna så har tid att sitta och pussla lite, blir nog värre till hösten. 

Under min skoltid höll jag på väldigt mycket med att skapa. Då sydde jag mina egna kläder och var helt inne på att bli designer, så blev det inte. Jag glömmer lätt bort hur bra jag mår utav att få skapa och pyssla. 
Sticka och virka är också en otroligt bra sysselsättning för att koppla av och varva ner. Det kanske jag borde börja med igen, frågan är bara vad man ska göra. Mössor och halsdukar har jag redan i mängder, en tröja kanske? 

Har blivit två pass idag, lyftpass  på morgonen och lite allmänfys på kvällen. Slog nytt PB i Styrkeryck med 1kg, är verkligen urkass på den övningen. 

Dagens träning:
Ryckknäböj, Ryckmark, Knäböjfram, Styrkeryck och Ryckdrag. 

Kettelbell svingar, Handstående pressar, ståenderodd, mage och ländrygg.   
drömmar, livet, tankar, träning, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej