Det är tur att jag inte skriver mina egna program, utan att det är min fantastiska coach Jim Gyllenhammar som gör de. 
Han har koll på när man behöver en återhämtnings period i träningen. Det är inte alltid man själv (hjärnan) tycker att man behöver det. Man tror också att kroppen orkar hur mycket som helst😉 och att man inte alls är trött. Bra med någon som bromsar en ibland.

Denna vecka har jag bara totalt 5pass vilket känns otroligt lite... Men det finns en plan och en tanke med allt. Och kroppen är nog lite sliten, oavsett om jag vill eller inte.

Dagens pass bestod av lätta stötar upp till 80%
Omvändaryckdrag 100%, stötdrag100% och knäböj 3x10st på 80%

Avslutade som vanligt med lite mage och rygg.

Något som är väldigt skönt när man har lite träning är att man kommer hem tidigt☺

Fick idag en present av underbara Cilla, tack så oerhört mycket!😇
Dessa ska jag använda med förstånd och lyfta många tunga vikter med. 
Att jag gillar färg och form är inget nytt!☺Man blir ju bara så glad av de!🌻🌹🌺
drömmar, livet, träning, vardag,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Anonym

02 Jun 2015 22:03

Nu är det bara att blomma ut min älskade vän 🏆

Svar: Tack du jag ska göra mitt yttersta☺
Sofia Enocsson Rito

Kommentera

Publiceras ej