Skulptur Mats Eriksson
SM står för dörren och jag kommer inte skriva något om min träning... Formen kommer vara god när det är dags.
Nu gäller de att hitta fokus och lugnet och börja ladda mentalt. Lättare sagt än gjort.
Veckan har börjat med en del frustration, träningen har inte gått som jag velat men inget nytt, det brukar bli så när det närmar sig större tävlingar...
 
Idag fick jag och en kompis äntligen till en lunch date, mycket trevlig. Det är så fruktansvärt tågigt att det alltid är så svårt att lyckas få till tid att träffas.
Jag saknar att folk inte längre kan vara så spontana och bara komma förbi och plinga på och bjuda in sig på en ficka, lunch eller middag. Jag skulle vilja ha det lite mer som i vänner.
 
Men man får väl bli bättre på det själv innan man kan säga något. Jag tror nämligen att vi inbillar oss att vi inte har tid. Tänk på hur mycket tid man spenderar framför tv, mobilen eller datorn men jag kan inte påstå att jag inte gör det själv.
 
När jag kom hem idag så gjorde jag bananglass, har ni gjort det någon gång?
Recept finner ni under recept.
Jag blandade i jordnötssmör i den ena och hakad aprikos i den andra. Hoppas min sambo blir glad för kvälls fikat!
drömmar, livet, recept, tankar, vardag,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Robex Lundgren

24 Jun 2015 20:49

fin bild

Svar: Tack!
Sofia Enocsson Rito

Kommentera

Publiceras ej